Αρχική Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας;

Σε περίπτωση που υπάρχει κάποια απορία ή θέλετε να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία μπορείτε να καλείτε στο 211 4029672 τις εργάσιμες ημέρες από τις 10:00 μέχρι τις 20:00.

 

Ποια είναι η διαδικασία αλλαγής ρούχου;

Η διαδικασία επιστροφής - αλλαγής έχει ως εξής:

1) Μας ειδοποιείτε τηλεφωνικά στο 211 4029672 ή μέσω e-mail στο orders@perfectdress.gr στη συνέχεια επιστρέφετε δωρεάν το προϊόν, με συμπληρωμένη την Φόρμα Επιστροφής Προϊόντος και την απόδειξη που θα βρείτε στον φάκελο του δέματος, στην διεύθυνση μας σε χρονικό διάστημα δέκα ημερών απ΄την παραλαβή του, με την εταιρεία courier που παραλάβατε (EΛΤΑ COURIER) λόγω συνεργασίας.

2) Το παραλαμβάνουμε και το ελέγχουμε.

3) Εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση στέλνουμε το νέο ρούχο μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου ρούχου, με εξαίρεση τις δυσπρόσιτες περιοχές της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας και για αποστολές εξωτερικού. Το κόστος της νέας αποστολής είναι 3 ευρώ και ορίζεται ανεξάρτητα από το ποσό της αρχικής παραγγελίας. Για περισσότερες λεπτομέριες μπορείτε να κάνετε κλικ στους όρους χρήσης και συγκεκριμένα στις επιστροφές.

4) Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, συμπληρώνετε στη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε να εσωκλείεται στο δέμα, τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού, το IBAN, και προαιρετικά τους λόγους επιστροφής. Επιβαρύνεστε μόνο με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος τα οποία είναι 3 ευρώ, και τυχόν έξοδα αντικαταβολής.

* Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται μόνο στην περίπτωση που η αγορά πραγματοποιηθεί στο φυσικό μας κατάστημα. Σε αυτή την περίπτωση δυνατή είναι μόνο η αλλαγή του προϊόντος αγοράς.

5) Σε ειδικές παραγγελίες πελατών για μεγέθη που δεν αναγράφονται στον πίνακα μεγεθών του κάθε σχεδίου, δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων(άνω του μεγέθους UK18).

6) Σε εποχειακά είδη δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές και οι αλλαγές.

 

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

-Αντικαταβολή με μετρητά κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο σας (ισχύει μόνο για τους πελάτες εντός Ελλάδος), με κόστος 2,50 ευρώ.

-Πιστωτική κάρτα / Χρεωστική κάρτα / Προπληρωμένη κάρτα

-PAY PAL

-Kατάθεση στον λογαριασμό της Alpha Bank

-Kατάθεση στον λογαριασμό της Alpha Bank με e-banking

-Kατάθεση στον λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς

-Kατάθεση στον λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς με e-banking

Σημείωση: Οι πελάτες που επιλέγουν ως τρόπο πληρωμής κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να πραγματοποιήσουν την κατάθεση εντός 2 (δύο) ημερών, ειδάλλως η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτομάτως.

 

Σε ποιό λογαριασμό πρέπει να κάνω την κατάθεση;

Τα στοιχεία για αγορές μέσω Κατάθεσης σε Τράπεζα είναι:

Alpha Bank

Αριθμός λογαριασμού: 183 00 2320 004153

IBAN: GR27 0140 1830 1830 0232 0004 153

 

Τράπεζα Πειραιώς

Αριθμός λογαριασμού: 5185 082766 195

ΙΒΑΝ: GR64 0172 1850 0051 8508 2766 195

 Δικαιούχος Λογαριασμού: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΥΛΟΥ

 ΠΡΟΣΟΧΗ:

- Ο αριθμός παραγγελίας πρέπει να αναφέρεται σαν αιτιολογία πληρωμής στην κατάθεση.

- Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων ξεκινάει μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής.

- Τα τραπεζικά έξοδα καθώς και οι προμήθειες επιβαρύνουν αποκλειστικά και εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

- Οι πελάτες που επιλέγουν ως τρόπο πληρωμής κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να πραγματοποιήσουν την κατάθεση εντός 2 (δύο) ημερών, ειδάλλως η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτομάτως.

 

Ποιά είναι η διαδικασία όταν ο τρόπος πληρωμής είναι κατάθεση σε τράπεζα;

Όταν θα κάνετε την παραγγελία σας και επιλέξετε κατάθεση σε τράπεζα μπορείτε είτε να πάτε στη κοντινότερη τράπεζα (κατά προτίμηση Alpha Bank), είτε μέσω e-banking. Και στις δύο περιπτώσεις, πρέπει να αναφέρετε στην αιτιολογία τον αριθμό της παραγγελίας σας. Έπειτα μας στέλνετε το αποδεικτικό στο orders@perfectdress.gr επισημαίνοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας. Η παραγγελία ξεκινά την στιγμή που θα ενημερωθούμε ότι κατατέθηκαν τα χρήματα.

Σημείωση: Οι πελάτες που επιλέγουν ως τρόπο πληρωμής κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να πραγματοποιήσουν την κατάθεση εντός 2 (δύο) ημερών, ειδάλλως η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτομάτως.

 

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες εντός Ελλάδος αποστέλλονται από την εταιρεία μας σε 1-2 εργάσιμες ημέρες* και Κύπρο, Ευρώπη εντός εννέα εργάσιμων ημερών.

Στην περίπτωση που γίνει κατάθεση στην τράπεζα, η παραγγελία ξεκινάει από την ημέρα ενημέρωσης μας, ότι κατατέθηκαν τα χρήματα σε κάποιον απ τους λογαριασμούς τραπέζης του Perfect Dress, εκτός από δυσπρόσιτες περιοχές, περιοχές ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδος, όπου μπορεί να χρειαστεί από 3-5 ημέρες ανάλογα τον προορισμό.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την πορεία της παραγγελίας σας με το tracking number που θα σας δώσουμε.

 

Δεν ξέρω τι νούμερο να διαλέξω, μπορείτε να με βοηθήσετε;

Για να βρείτε το κατάλληλο νούμερο πρέπει να μετρήσετε με μια μεζούρα στήθος, μέση, περιφέρεια και να συμβουλευτείτε στη σελίδα προϊόντος το σημείο που

αναγράφει ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕΓΕΘΩΝ στο site μας.

Μπορούμε πάντα να σας βοηθήσουμε προσωπικά για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, όπως και να σας δώσουμε χρήσιμα tips στο email: info@perfectdress.gr,

ή τηλεφωνικά στο 211 4029672

 

Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;

Οι παραγγελίες στο Perfect Dress γίνονται online, ή τηλεφωνικά στο 211 4029672 (10:00-20:00 Δευτέρα-Παρασκευή, εκτός επίσημων αργιών).

 

Κάποιο προϊόν εμφανίζεται ως "Μη διαθέσιμο προσωρινά/Εξαντλημένο/Μη διαθέσιμο". Τι συμβαίνει σε αυτή τη περίπτωση?

Για την εξυπηρέτησή σας, υπάρχουν ενδείξεις της κατάστασης των προιόντων, όταν μπαίνετε στην καρτέλα τους. Πιο αναλυτικά :

" Μη διαθέσιμο / Μη διαθέσιμο προσωρινά ", όπου προβλέπεται επανάληψη των συγκεκριμένων προϊόντων.

" Εξαντλημένο ", όπου δεν προβλέπεται επανάληψη του προιόντος.

Οι επαναλήψεις σχεδίων και μεγεθών διαμορφώνονται ανάλογα την ζήτηση και ενημερώνονται κάθε εβδομάδα.

 

Πως μπορώ να ενημερωθώ για διαθεσιμότητα εξαντλημένου προϊόντος?

Μπορείτε να μας καλέσετε στο 211 4029 672 (Δευτέρα - Τετάρτη - Σάββατο 10:00 π.μ.- 15:00 μ.μ., Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή 10:00 π.μ.- 20:30 μ.μ.).

Mπορείτε να μας στείλετε email στο orders@perfectdress.gr

Εναλλακτικά, μπορεί να σας σταλεί αυτοματοποιημένο email όταν ξαναέρθει το προϊόν που σας ενδιαφέρει με τον τρόπο που αναφέρουμε παρακάτω:

Σε καρτέλα προϊόντος OUT OF STOCK που χαρακτηρίζεται ως "Μη διαθέσιμο/Εξαντλημένο/Μη διαθέσιμο προσωρινά", επιλέγετε το μέγεθος που σας ενδιαφέρει και αυτομάτως εμφανίζεται από κάτω πεδίο με την ένδειξη "Ειδοποιήστε με όταν γίνει διαθέσιμο". Πατάτε στο πεδίο, και στο εικονίδιο που ανοίγει συμπληρώνετε το email σας και επιλέγετε "Ενημέρωση". Όταν γίνει ξανά διαθέσιμο το προϊόν, θα λάβετε σχετική ειδοποίηση.

 

Μου εμφανίζει μήνυμα "Λανθασμένα στοιχεία εισόδου", τι να κάνω;

O κωδικός πρόσβασης που πληκτρολογείτε είναι λανθασμένος. Για να γίνει αλλαγή του κωδικού πρέπει να επιλέξετε από την σελίδα εισόδου την πρόταση "Ξεχάσατε το password?".

Συμπληρώνετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο ώστε να λάβετε ένα mail από το σύστημα μας για επιβεβαίωση αλλαγής κωδικού.

Σας εφιστούμε την προσοχή στα κεφαλαία και μικρά γράμματα κατά την διάρκεια δημιουργίας του νέου σας κωδικού.

 

Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών;

Οι χρεώσεις για τα μεταφορικά υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημά μας και εμφανίζεται κάτω από το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.

Η χρέωση των μεταφορικών είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα.

 

Πως θα καταλάβω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

Στην τελευταία οθόνη ολοκλήρωσης της παραγγελίας, θα αναφέρεται πως η παραγγελία ολοκληρώθηκε με επιτυχία και θα λάβετε ένα αυτόματο e-mail το οποίο θα σας ενημερώνει για τον αριθμό της παραγγελίας σας και ότι καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

 

Τι είναι το δωροκουπόνι και πώς χρησιμοποιείται?

Το δωροκουπόνι είναι μία υπηρεσία-δώρο που παρέχουμε στα μέλη μας, στα οποία δίνεται η δυνατότητα να ψωνίζουν στο Perfect Dress σε προνομιακές τιμές όλο το χρόνο!

Η διαδικασία είναι απλή:

Γίνετε μέλη στο σημείο εγγραφή και επωφεληθείτε με ειδικές εκπτώσεις μέσω προσωπικού κωδικού που σας αποστέλλεται με e-mail.

Το ποσοστό έκπτωσης ή δώρο που σας στέλνει το Perfect Dress ανάλογα τις συναλλαγές σας, αφορά κάθε πελάτη προσωπικά και δεν συμψηφίζεται με άλλες εκπτώσεις ή είδη που βρίσκονται σε προσφορά.

 

Ποιά είναι η διαδικασία παραγγελίας από Κύπρο-Εξωτερικό?

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΥΠΡΟΥ-ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ

Στις παραγγελίες Κύπρου και Βουλγαρίας, τα προϊόντα θα αποστέλλονται μέσω του SKYNET courier. Το κόστος των μεταφορικών είναι:

- 9 ευρώ, με χρόνο παράδοσης 1-3 ημέρες.

- Για παραγγελίες άνω των 150€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

 Επιλέγετε στο check out το τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε:

- Πιστωτική κάρτα / Χρεωστική κάρτα / Προπληρωμένη κάρτα

- Paypal

- Κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:

Alpha Bank

IBAN: GR27 0140 1830 1830 0232 0004 153

BIC: CRBAGRAA

Τράπεζα Πειραιώς

ΙΒΑΝ: GR64 0172 1850 0051 8508 2766 195

BIC: PIRBGRAA

Δικαιούχος Λογαριασμού: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΥΛΟΥ

(Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη)

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Στις παραγγελίες εξωτερικού, τα προϊόντα θα αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου ΕΛΤΑ. Το κόστος των μεταφορικών είναι:

- Για απλή αποστολή και χρόνο παράδοσης 6-7 ημέρες 15 ευρώ.

- Για παραγγελίες άνω των 200€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν με απλή αποστολή.

 Επιλέγετε στο check out το τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε:

- Πιστωτική κάρτα / Χρεωστική κάρτα / Προπληρωμένη κάρτα

- Paypal

- Κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:

Alpha Bank

IBAN: GR27 0140 1830 1830 0232 0004 153

BIC: CRBAGRAA

Τράπεζα Πειραιώς

ΙΒΑΝ: GR64 0172 1850 0051 8508 2766 195

BIC: PIRBGRAA

Δικαιούχος Λογαριασμού: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΥΛΟΥ

(Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη)