Αρχική / Πληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών

Πληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών

   ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Τα προϊόντα θα αποστέλλονται με ΕΛΤΑ Courier (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ) ή GRCS Courier στη διεύθυνση που θα ορίσετε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας εντός 1-2  εργάσιμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας. Στις δυσπρόσιτες περιοχές ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδος οι χρόνοι παράδοσης είναι 4-5 ημέρες. Μπορείτε πάντα βέβαια να παρακολουθείτε τη πορεία της παραγγελίας σας μέσω του tracking number που θα σας δοθεί απ’ το Perfect Dress.   

 

 

Η χρέωση των μεταφορικών είναι  δωρεάν  για όλη την Ελλάδα.  

 

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας, η παραπάνω προθεσμία παράδοσης θα παρατείνεται όσο διαρκεί ο λόγος της καθυστέρησης.

 

Το Perfect Dress συνεργάζεται με αξιόπιστες εταιρίες ταχυμεταφοράς (courier) ώστε να παραδίδονται τα προϊόντα ασφαλώς και μέσα στο χρόνο που υποσχεθήκαμε. Σε περίπτωση όμως καθυστέρησης της παράδοσης της παραγγελίας για λόγους που δεν είναι υπαιτιότητα της εταιρείας μας το Perfect Dress  δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.

 

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή και έως τις 17:00 μ.μ επεξεργάζονται αυθημερόν. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Σάββατο & Κυριακή, επεξεργάζονται Δευτέρα, όπως και κατά τις επίσημες αργίες την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 

Τα προϊόντα θα συνοδεύονται από τα αντίστοιχα παραστατικά της παραγγελίας. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τύπο του παραστατικού που επιθυμεί να εκδοθεί (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο της ιστοσελίδας.

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Επιστροφή/Υπαναχώρηση – Αντικατάσταση Προϊόντων - Ακύρωση Παραγγελίας

Παρότι η περιγραφή των προϊόντων μας είναι αναλυτική και μπορείτε να σχηματίσετε πλήρη εικόνα του προϊόντος, μπορεί τελικά κατά την παράδοσή του να διαπιστώσετε ότι δεν είναι αυτό που επιθυμούσατε ή ότι δεν επιλέξατε το σωστό νούμερο. Στην περίπτωση αυτή το Perfect Dress σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε δωρεάν το προϊόν σε χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του, και να το αντικαταστήσουμε με άλλο προϊόν που θα επιλέξετε, ή με το ίδιο στο νούμερο που σας ταιριάζει.

 

Σε αυτή τη περίπτωση, η νέα  αποστολή/αντικατάσταση του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη με κόστος 3 ευρώ, άσχετα με το ύψος της παραγγελίας του, με την εταιρεία courier που παραλάβατε (EΛΤΑ COURIER ή GRCS COURIER) λόγω συνεργασίας, όπως και πέραν της μίας επιστροφής ίδιου προϊόντος. Το PerfectDress αναλαμβάνει δωρεάν μόνο την πρώτη επιστροφή προϊόντος.

 

Εάν το άλλο προϊόν ή το νούμερο που επιλέξατε δεν είναι διαθέσιμο, σας επιστρέφουμε την αξία του προϊόντος με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό σας εντός 7 εργάσιμων ημερών, ή πιστώνεται το ποσό για να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε. ΔΕΝ γίνονται αλλαγές ρούχων προσφοράς, με νέας collection, δηλαδή όσα ρούχα βρίσκονται στον φάκελο Νέες Αφίξεις. Επίσης ΔΕΝ γίνονται αλλαγές/επιστροφές σε σκουλαρίκια, εσώρουχα, μαγιώ και καλλυντικά για λόγους υγιεινής.

 

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας μετά την παραλαβή των προϊόντων μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή προϊόντα σε χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών  από την παραλαβή του και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό σας εντός 7 εργάσιμων ημερών.

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος τα οποία είναι 3 ευρώ. Δεν επιστρέφεται η αξία της αντικαταβολής και των μεταφορικών.

 

 

 

Διευκρινίζεται ότι το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Συγκεκριμένα το επιστρεφόμενο προϊόν δεν πρέπει να έχει φορεθεί πέρα από την δοκιμή, σιδερωθεί, πλυθεί ή υποστεί οποιαδήποτε άλλη διαδικασία καθαρισμού. Επίσης όλες οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε. Στα είδη υπόδησης τα προϊόντα πρέπει να δοκιμάζονται σε λεία επιφάνεια ή χαλί ώστε να μην φθείρεται η σόλα τους.

 

Σε περίπτωση που δεν τηρούνται οι παραπάνω όροι, τα έξοδα επιστροφής (ταχυμεταφορέα και τραπεζικά έξοδα) βαρύνουν τον πελάτη, ο οποίος και θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια, την καταστροφή ή χειροτέρευση των επιστρεφόμενων προϊόντων μέχρι την παραλαβή τους.

 

Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, αρχικά θα πρέπει να ειδοποιήσετε τηλεφωνικά στο 211 4029672 ή στο e-mail orders@perfectdress.gr. Κατόπιν είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας Φ.Ε.Π., η οποία βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας, ή θα τη βρείτε εκτυπωμένη μαζί με το προϊόν που παραλάβατε. Απαραίτητη είναι και η επιστροφή της απόδειξης/τιμολογίου μαζί με την παραπάνω φόρμα. 

 

 

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε «ακύρωση» και διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας. Μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας και πριν την αποστολή των προϊόντων επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του orders@perfectdress.gr  ή τηλεφωνικά στο 211 4029672, κι αμέσως η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΥΠΡΟΥ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 

 

Στις παραγγελίες εκτός Ελλάδας και Κύπρου, τα προϊόντα θα αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου ΕΛΤΑ. Το κόστος των μεταφορικών είναι:

- Για απλή αποστολή και χρόνο παράδοσης 6-7 ημέρες  12 ευρώ.

- Για ταχεία αποστολή και χρόνο παράδοσης 3-4 ημέρες 18 ευρώ.

- Για παραγγελίες άνω των 150€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν με απλή αποστολή.

Επιλέγετε στο check out ποιον τρόπο αποστολής επιθυμείτε, καθώς και τρόπο πληρωμής:

- Πιστωτική κάρτα / Χρεωστική κάρτα / Προπληρωμένη κάρτα

- Paypal

- Κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:

Alpha Bank

IBAN: GR27 0140 1830 1830 0232 0004 153

BIC: CRBAGRAA
 
 
Τράπεζα Πειραιώς
 
ΙΒΑΝ: GR64 0172 1850 0051 8508 2766 195
 
BIC: PIRBGRAA
 
Δικαιούχος Λογαριασμού: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΥΛΟΥ 
(Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη)

 

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΥΠΡΟΥ - ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Επιστροφή/Υπαναχώρηση – Αντικατάσταση Προϊόντων - Ακύρωση Παραγγελίας

Παρότι η περιγραφή των προϊόντων μας είναι αναλυτική και μπορείτε να σχηματίσετε πλήρη εικόνα του προϊόντος, μπορεί τελικά κατά την παράδοσή του να διαπιστώσετε ότι δεν είναι αυτό που επιθυμούσατε ή ότι δεν επιλέξατε το σωστό νούμερο. Στην περίπτωση αυτή το Perfect Dress  σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε  το προϊόν σε χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του και να το αντικαταστήσουμε με άλλο προϊόν που θα επιλέξετε, ή με το ίδιο στο νούμερο που σας ταιριάζει.

 

Σε αυτή τη περίπτωση, η νέα  αποστολή/αντικατάσταση του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη με το κόστος μεταφοριών, άσχετα με το ύψος της παραγγελίας.

 

Εάν το άλλο προϊόν ή το νούμερο που επιλέξατε δεν είναι διαθέσιμο, σας επιστρέφουμε την αξία του προϊόντος με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό σας εντός 7 εργάσιμων ημερών, ή πιστώνεται το ποσό για να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε. ΔΕΝ γίνονται αλλαγές ρούχων προσφοράς, με νέας collection, δηλαδή όσα ρούχα βρίσκονται στον φάκελο Νέες Αφίξεις. Επίσης ΔΕΝ γίνονται αλλαγές/επιστροφές σε σκουλαρίκια, εσώρουχα, μαγιώ και καλλυντικά για λόγους υγιεινής.

 

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας μετά την παραλαβή των προϊόντων μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή προϊόντα σε χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών απ'την παραλαβή του, και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό σας εντός 7 εργάσιμων ημερών. Δεν επιστρέφεται η αξία των μεταφορικών και τυχόν τραπεζικών εξόδων που μπορεί να προκύψουν.

 

 

 

Διευκρινίζεται ότι το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Συγκεκριμένα το επιστρεφόμενο προϊόν δεν πρέπει να έχει φορεθεί πέρα από την δοκιμή, σιδερωθεί, πλυθεί ή υποστεί οποιαδήποτε άλλη διαδικασία καθαρισμού. Επίσης όλες οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε. Στα είδη υπόδησης τα προϊόντα πρέπει να δοκιμάζονται σε λεία επιφάνεια ή χαλί ώστε να μην φθείρεται η σόλα τους.

 

Σε περίπτωση που δεν τηρούνται οι παραπάνω όροι, τα έξοδα επιστροφής (ταχυμεταφορέα και τραπεζικά έξοδα) βαρύνουν τον πελάτη, ο οποίος και θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια, την καταστροφή ή χειροτέρευση των επιστρεφόμενων προϊόντων μέχρι την παραλαβή τους.

 

Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, αρχικά θα πρέπει να ειδοποιήσετε τηλεφωνικά στο 211 4029672 ή στο e-mail orders@perfectdress.gr. Κατόπιν είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας Φ.Ε.Π., η οποία βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας, ή θα τη βρείτε εκτυπωμένη μαζί με το προϊόν που παραλάβατε. Απαραίτητη είναι και η επιστροφή της απόδειξης/τιμολογίου μαζί με την παραπάνω φόρμα. 

 

 

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε «ακύρωση» και διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας. Μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας και πριν την αποστολή των προϊόντων επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του orders@perfectdress.gr  ή τηλεφωνικά στο 211 4029672, κι αμέσως η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.

 

  • Brand 1
  • Brand 2
  • Brand 3
  • Brand 4
  • Brand 5
  • Brand 6
  • Brand 7
  • Brand 8
  • Brand 9
  • Brand 10
  • Brand 11
  • Brand 12
  • Brand 13
  • Brand 14
  • Brand 15